שף של כבוד הינו הפקה יחודית ומרגשת של עמותת לחיות בכבוד לכבוד החג.

ראש השנה בפתח ואתם בעזרת השם תשבו כל בני המשפחה ותיטבלו תפוח בדבש.

איזו שמחה גדולה זאת!

אבל באותו זמן יושבים ברחבי הארץ קשישים בודדים.

אלפי קשישים שאין להם אוכל לעשות איתו חג שמח מחכים למארז הארוחות שאנחנו מחלקים

והשנה מדובר על 3,500 קשישים מדהימים שאנחנו רוצים לעזור להם לחגוג חג שמח באמת.

כדי שנצליח לעמוד ביעד המכובד שלקחנו על עצמנו הפקנו פרוייקט ואירוע ייחודי מאוד "שף של כבוד" בשיתוף פעולה עם השפים המוערכים טום אביב ואביב משה שריגשו והגיעו לשמח את המבוגרים והניצולים היקרים ולעשות להם אוכל טעים וטוב בלב בדרך מקורית שעושה לניצולים כבוד.

לא רק זה, את הפקת האירוע שף של כבוד ליווה צוות התכנית של גיא פינס מערוץ 12 ששידרה כתבה מיוחדת בתוכנית על תחרות הגעפילטע פיש שבה השופטים היו הקשישים והשפים טום ואביב בקרב ראש בראש על הגפילטע הטעים ביותר.

היה לנו הרבה אקשן השפים חלקו איתנו את החוויות האישיות שלהם עם המנה המסורתית ואת המשמעות בשבילם לבשל ולהכין אוכל לאנשים הנפלאים האלה שכל כך זוקוקים לצומת לב לאהבה ולדאגה הזאת.

רוצים לדעת מי ניצח במנה הטעימה ביותר צפו בכתבה וגלו את הכוכב המפתיע של הטעימה. ועל הדרך ללמוד משהו על הכנת גפילטע גורמה.

תודה רבה לכם על ההרתמות למען המטרה החשובה.

מטרת ההפקה היא לעלות את המודעות הציבורית לצורך בתרומה של ארוחות לחג הקרוב. אז הצטרפו אלינו למאמץ ותירמו עכשיו באתר לכבוד ראש השנה.

צילום ועריכת הסרטון שלנו נתרם על ידי רטרה – פילם קומפני האלופים.

לקריאת עוד כתבות ועידכונים על הפעילות שלנו וחדשות מהעולם של נתינה ועזרה בקרו בדף המאמרים שלנו. או עקבו אחרינו ברשתות החברתיות. 

Share:

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram

רוצים לקרוא עלינו עוד?

לתת את הנשמה ואת הלב

בימים מטורפים וקשים בימים של חוסר ודאות המתנדבים המדהימים שלנונותנים את הלב והנשמה ועושים ה – כ – ל בשביל לשמח את ניצולי השואה והקשישיםהם עוברים

איזו הפקה מטורפת, מדהימה וטעימה!!!

איזו הפקה מטורפת, מדהימה וטעימה !!! תחרות עוגות הדבש עם המומחים בתחומם:הקונדיטור – תומר אומנסקי Tomer Umanskyוהשפית – מיכל לוי-אלחלל מיכל לוי אלחלל – בלוג