ארוחה לשנה טובה

לחיות בכבוד כבר פועלת מעל ל29 שנה לסייע לניצולי שואה, קשישים וכל מי שזקוק לסיוע. והשנה חלוקה של מארזי ארוחות בשיאה. 

כולנו נשב החג הקרוב מסביב לשולחן נשמח ונשבע. אבל באותו הזמן אלפי אנשים נזקקים לעזרה וסיוע ברחבי הארץ. אנחנו לא מוכנים להשלים עם הסיטואציה הזאת ואנחנו לא היחידים.

אנחנו פוגשים בתקופה הזאת מגוון עצום של אנשים פשוט מדהימים עם עם לב רחב שרוצים לסייע ולעזור לניצולי שואה וקשישים בכל דרך אפשרית כדי שיחגגו את החג על הבטן מלאה ועם חיוך גדול. 

לכבוד ראש השנה שבפתח, פתחנו בקמפיין גיוס מיוחד וחשוב למען האנשים היקרים האלה ושמנו לנו למטרה לחלק 3500 מארזי ארוחות. במסגרת הקמפיין אפילו נעשה שיתוף פעולה עם גיא פינס שהעלו כתבה מרגשת בתוכנית ערב טוב, והפקת האירוע "שף של כבוד". 

השבוע התכנסנו לחלוקה סופר מיוחדת ומרגשת אליה הגיעו כ50 מתנדבים לחלוקה של כ2000 מארזי פינוק ושי לחג שמצטרף למארז הארוחות שלנו והוא כולל פינוקים כמו יין דבש תפוח ועוד.

באו מתנדבים מכל רחבי הארץ ביניהם כמה מרגשים במיוחד ביניהם נכד של ניצול שואה שלא יכול לתמוך כלכלית והגיע לארוז חבילות לסבא שלו ועוד ניצולים.

האריזה התנהלה שעות רבות עד השעות המאוחרות והסבבים התחלקו לאריזה ומיד יצאו לחלוקה. חלקם חולקו במקבצי דיור של קשישים וחלקם בחולקו מדלת לדלת. 

ארז קרלשטיין המנכ"ל שלכם בהתנדבות כינס את המתנדבים ואמר את הדברים הבאים:

"בזכות אנשים טובים כמוכם שבאים ומקדישים מהזמן שלהם להתנדב לפעילות לנתינה והרצון לעזור והלב הגדול ומעורבות הזאת נותנת לנו כוח להמשיך ולהגדיל את הפעילות את המוטיבציה להמשיך לפתח לדעת שאנחנו לא לבד במשימה.

הרבה מחכים לנו ואנחנו זקוקים לכם"

כל זה קורה בזכותכם, בלי התמיכה שלכם כל זה לא יוכל לצאת לפועל.

ההרתמות של אנשים להתנדבות ותרומה החג הזה היא כלכך מרגשת. אנחנו ממשיכים לפעול בכל הכוח להגיע ליעד ומעבר וקוקראים גם לכם להגיע להתנדב ולתרום כי זה באמת עושה שינוי ענק. האנשים האלו יקרים בואו נשמור עליהם.

למטה אפשר לקבל הצצה ליום חלוקה המדהים שהיה.

Share:

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram

רוצים לקרוא עלינו עוד?

לתת את הנשמה ואת הלב

בימים מטורפים וקשים בימים של חוסר ודאות המתנדבים המדהימים שלנונותנים את הלב והנשמה ועושים ה – כ – ל בשביל לשמח את ניצולי השואה והקשישיםהם עוברים

איזו הפקה מטורפת, מדהימה וטעימה!!!

איזו הפקה מטורפת, מדהימה וטעימה !!! תחרות עוגות הדבש עם המומחים בתחומם:הקונדיטור – תומר אומנסקי Tomer Umanskyוהשפית – מיכל לוי-אלחלל מיכל לוי אלחלל – בלוג