״שף של כבוד 2״ הפרק השני של סדרת השפים המופלאים שבאים ומתארחים במטבח של לחיות בכבוד…. ביחד נדאג לניצולי השואה הקשישים שאף אחד לא יישאר רעב!

שף של כבוד 2 הינה הפקה ייחודית ומרגשת של עמותת ״לחיות בכבוד״, בכל אירוע מגיעים אלינו למטבחי העמותה שני שפים מכובדים ומבשלים לניצולי השואה מרקים מפנקים לחורף חם.

הפעם הגיעו אלינו השפים היקרים שאול בן-אדרת ואבי ביטון, שלקחו חלק חשוב מאוד באירוע המרגש שלנו, כל אחד מהם הכין מרק מנחם ומפנק לניצולי השואה הרעבים, כדי לחמם להם את הגוף והלב.

לאחר שסיימנו עם הבישולים הטעימים עברנו לחלק לניצולים היקרים את המנות, כולנו התרגשנו יחד איתם והנתינה הייתה הדדית. תודה ענקית לכל מי שהשתתף ותרם לאירוע המקסים הזה.

אנחנו רוצים להזכיר לכם, שבישראל ישנם 40,000 קשישים ניצולי שואה רעבים, שחיים מתחת לקו העוני ואינם יכולים לבשל לעצמם ארוחה חמה בכל יום. עמותת ״לחיות בכבוד״ דואגת ל 1500 מנות בכל יום שיוצאות אליהם ומגיעות עד הבית! 

בואו נעזור להם יחד ליותר ניצולי שואה! שאף אחד מהם לא יישאר רעב! כי כמו שאמר לנו שאול בן אדרת: ״אם כל אחד יעשה מעשה אחד טוב בשנה, יהיה כאן גן עדן!״

אם לרגע חשבתם שכל זה קורה לבד, אז אתם טועים! 

אתם היד אמיתית שעוזרת להכין את המנות החמות במטבח כל יום. גם בחורף הזה, שוב אתם תצילו אותם מבדידות מקפיאה! אלפי ניצולי שואה וקשישים מבינים, שגם את החורף הזה הם יעברו לבד. 

תצטרפו לזה גם רעב צורב ומקרר ריק, שבמקרה הטוב יש בו לחם משבוע שעבר ו"לבן" קר…. והלב שלהם קופא מחוסר תקווה ועצבות.

בסשביל זה אנחנו כאן, ביחד איתכם – נחלמים כדי להצית את הלב. ולהעניק להם חורף שאולי קר בחוץ, אבל הלב בוער ופועם מחום ואהבה! 

האוכל – האוכל הוא תמיד המרכז ללא הארוחה החמה שהם תלויים בה כל יום
הם לא יכולים לשרוד ככה ולכן לא נעצור לרגע ונפעל ביחד כל יום להגיע עד הדלת לחמם את הלב. בשבילם, "הישרדות" זו לא רק תוכנית ריאליטי….

בשביל ניצולי השואה והקשישים הנזקקים, "הישרדות" זה החיים האמיתיים!

הצטרפו אלינו והיו שותפים לנתינה >>

שתפו עם חברים:

Facebook
LinkedIn
Email
Twitter
WhatsApp

Share:

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram

רוצים לקרוא עלינו עוד?

לתת את הנשמה ואת הלב

בימים מטורפים וקשים בימים של חוסר ודאות המתנדבים המדהימים שלנונותנים את הלב והנשמה ועושים ה – כ – ל בשביל לשמח את ניצולי השואה והקשישיםהם עוברים

איזו הפקה מטורפת, מדהימה וטעימה!!!

איזו הפקה מטורפת, מדהימה וטעימה !!! תחרות עוגות הדבש עם המומחים בתחומם:הקונדיטור – תומר אומנסקי Tomer Umanskyוהשפית – מיכל לוי-אלחלל מיכל לוי אלחלל – בלוג