יש חלוקה בצפון!!!

אנחנו גאים ונרגשים לספר לכם שממש היום
נפתח המרכז הלוגיסטי הצפוני של עמותת לחיות בכבוד!
ממש בשיא המלחמה, אנחנו ממשיכים בעשייה
שלנו ולא מחכים לאף אחד! ❤️
ממש מכאן עתיד לצאת מאות ארוחות לכל אזור הצפון
ואנחנו לא ננוח עד שנגיע לכל ניצול שואה וקשיש ‼️
רוצים לקחת חלק בדבר המקסים הזה?
אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילת המתנדבים שלנו,
גם כאן, בצפון!
הלינק להצטרפות נמצא כאן: bit.ly/4av3r9t

Share:

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram

רוצים לקרוא עלינו עוד?

ארוחת שבועות בבראנצ'וס

ארוחת שבועות בבראנצ'וסהיום קיימנו הפקת שבועות מיוחדת עבור ניצולי השואה והקשישים שלנו, עם הרבה לב, חום ורגעים שלא נשכח.לכבוד החג, זכינו לארח את השף תום

"עומדים לצידם"

"עומדים לצידם"על רקע המלחמה והבדידות שהולכת ומעמיקה,אנחנו יוצאים בימים אלו ביוזמה מיוחדת לקראת יום השואה.במסגרת היוזמה, אלפי מתנדבים יתפרסו בכל רחבי הארץ,ויעמדו לצד ניצולי השואה

החלוקה ממש רגע לפני ערב חג שני

ממשיכים עם החלוקה,ממש רגע לפני ערב חג שניבזמן שכולם מתכוננים לשבת סביב השולחן,יש ניצולי שואה וקשישים שמחכים לדעת,שגם להם יהיה מה לאכול.אנחנו שם בשבילם,מגיעים עד