מהי תזונה בריאה בגיל השלישי?🤔 היכן צריך לשים יותר לב?☝️ בגיל המבוגר קיימת היחלשות המערכת המטבולית וכן נפוצה מאד אנמיה- ירידה ברמת ההמוגלובין. ריכזנו לכם כמה טיפים לניהול אורח חיים בריא יותר:

 🌟 לאכול מזונות מגוונים ושונים וחשוב מכל גם במידה. לא להגזים עם מאכלים מסוימים.

🌟 מים- חשוב מאוד להקפיד על שתייה של לפחות 8 כוסות ביום.

🌟 צריכת מזונות אנטי-אייג׳ינג- חשוב להקפיד על שילוב של מזונות מלאים נוגדי חמצון, כגון: ירקות, פירות, פחמימות מורכבות, בשר, דגים ומוצרי חלב רזים.

🌟 שלבו ירקות ופירות בצבעים שונים- לפחות 5 צבעים שונים ביום. מעלה את יכולת התנגדות הגוף למחלות זיהומיות.

🌟 שמנים בריאים- לא כל שומן הוא אויב… הגוף שלנו משתמש בשמנים כדי לבנות מערכת עצבים תקינה וכדי לאזן את רמות הכולסטרול בגוף. שמן זית או קוקוס יסייעו בכך. לשמירה על המח והלב, חשוב לצרוך שמנים ממשפחת האומגה 3.

🌟 שמירה על העצמות- יש לשלב בתזונה אגוזים, פירות יבשים, שומשום מלא, ירקות בעלי עלים ירוקים. מומלץ בשילוב ויטמין D שעוזר בספיגת הסידן.

🌟 פחמימות מורכבות- מספקות לנו אנרגיה לפעילות היום-יומית. יוצרות תחושת שובע ע״י העלאת רמת הסרוטונין במח, הסיבים התזונתיים שבהן משפרים לנו את תפקוד מערכת העיכול ומונעים עצירות.

🌟 כדאי להימנע ממזון קשה לעיכול, מזונות מעובדים, מטוגנים, מומלחים, להפחית בצריכת אלכוהול ולהימנע לחלוטין מעישון.

🌟 פעילות גופנית סדירה ומתונה מונעת מגוון מחלות, מחזקת את המערכת החיסונית של הגוף, משחררת אנדורפינים, המקלים על הלחץ הנפשי ומשפרים את מצב הרוח ומעלים את איכות החיים!

🌟 שמירה על בריאות הנפש- להירגע, לתרגל הרפיה, ללמוד ליהנות, לא להתעצבן, לתפוס שליטה על החיים, לחייך ולצחוק!

מוזמנים לשמור לעת הצורך❤

* הפוסט נכתב בזכות שיתוף פעולה עם אודליה הופמן חרזי, נטורופתית, רפלקסולוגית בכירה ובעלת תואר שני במדעי הרפואה.

מוזמנים/ות לבקר באתר שלה> www.odeliacures.com

לדיווחים מהשטח בזמן אמת עקבו אחרינו ברשתות

Share:

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram

רוצים לקרוא עלינו עוד?

לתת את הנשמה ואת הלב

בימים מטורפים וקשים בימים של חוסר ודאות המתנדבים המדהימים שלנונותנים את הלב והנשמה ועושים ה – כ – ל בשביל לשמח את ניצולי השואה והקשישיםהם עוברים

איזו הפקה מטורפת, מדהימה וטעימה!!!

איזו הפקה מטורפת, מדהימה וטעימה !!! תחרות עוגות הדבש עם המומחים בתחומם:הקונדיטור – תומר אומנסקי Tomer Umanskyוהשפית – מיכל לוי-אלחלל מיכל לוי אלחלל – בלוג